ade ke pengikut?

Tuesday, March 02, 2010

free my mind....

Alhamdulillah.....
finally kak salwa is back...
hehehehe
setelah sekian lama aku menghitung hari
mcm aku plak yang bersalin nak tunggu habis pantang
tapi seriously aku mmg rasa betul2 free...
ajar add math mmg best tapi susah nak wat budak2 fhm...
kdg2 mcm ckp dgn dinding....
n from now on aku just ajar 12 period sivik..
n bak kata en hasram
april ni akan ada jadual baru
so aku akan ajar sivik n maybe bm..
wahhh bm?
lagi gempak. hahahaha
tapi aku terima jelah
kan aku ni semua boleh..
baka kata en hasram gak...
rencam... penggunaan bahasa melayu yang betul...
ape pun boleh..(slang mamak kat restoran bukhara.. aku terdengar masa aku beli cendawan goreng kat stall dpn restoran tu)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...