ade ke pengikut?

Sunday, April 18, 2010

backpain

sakit itu datang lagi....
but kali ni really painful.
Ya Allah sakitnya...
sehingga jatuh air mata aku menahan kesakitan...
semuanya berpunca dari kedegilan aku sendiri
act aku kuar pegi bp
main boling...
ambik 2 game
tpi masa 1st game tu smpi kat fifth frane aku dah xleh main dgn betul.
aku xleh tunduk mcm biasa
aku rasa sakit tp aku teruskan gak
smpi last frame...
then msuk2 nd game aku nk bwa bola pun x bleh. rasa mcm xleh jalan
mengucap panjang aku...
x penah rasa skit mcm ni...
tp aku kena kuat...
kena tahan n lawan..
unfortunately aku x bw ubat langsung
tp Alhamdulillah aku bawa minyak balm yg selalu aku guna
then muka Alan panic sgt..
aku tau dia tekejut
but aku try untuk xnak buat dia more panic
then dia hbiskan main game tuk aku
smpi sakit tgn dia..
but i'm sorry syg...
i cant make it done
Alan pi cari panadol tuka ku..
then kitrang stop kat tasik Y
Ya Allah kali ni punye sakt sgt teruk...
then yg pling adventure sekali aku kena drive balik sorang2 dalm hujan..
msuk hiway aku bawa 80km/j je..
Alhamdulillah selamat smpi gak dirumah
balik umah aku ters mandi sbb aku nak mkn ubat aku.
but aku x bleh bangun..
semua aku suh anak sedara kau buatkan
then aku iukt saranan Alan tuk tuam air kat bahagian yg skit...
pastu aku xsedar pape dah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...