ade ke pengikut?

Friday, November 27, 2009

Musim orang kahwin

Assalamualaikum.. well sekarang dah sampai musim cuti sekolah yang juga dikenali sebagai musim tengkujuh di pantai timur.. hurmmm
Dan bersempena musim cuti sekolah ni gaklah ramai anak2 dara dan bujang yang akan diijabkabulkan.. hurm ada gak yang bukan anak dara nor bujang hehehe...
bulan 11 ni x byk sgt lah sebab dh nak hujung bulan pun x banyak pun aku dah dapat 3 jemputan dari kwn2 aku. 29hb nih Kak Masina iaitu rakan seangkatan dengan aku kat sekolah SMKKS dan 1 lagi senior aku merangkap sahabat seperjuangan semasa di Kolej Metrikulasi Johor iaitu Hasryn Azzuar. InsyaAllah akalu xde aral melintang aku akan pergi ke dua2 majlis ni lah. 1 lagi majlis kat Terengganu tu x dapek lah aku nak pegi jauh and skang tgh musim banjir iaitu pasangan Mohd Shukri dan Nurul Ainul Huda dua2 cikgu SMKKS.
Itu baru bulan 11, bulan 12 plak dah berderet aku siap susun ikut tarikh lagi.. antaranya adalah Kak Aziah, Diana a.k.a Mek D, Kak Fiy (dah dpt pindah rawang ikut suani dia), Marlina (classmate masa kat UiTM), Asyura, Nurun Nadia Masrom (skulmte masa kat STARP Kulai)n anak Kak Junainah.
7mjlis ni yang aku memang kenal, belum ditambah dengan undangan di sekitar uamh aku dan jiran2 kmpung sebelah lagi, sedara mara yang bau2 bacang lagi.
Anyway aku akan cuba untuk penuhi undangan tu InsyaAllah kalu aku mampu lah. kalau x mampu mungkin aku akan inform awal nnt.
Bila dapat kad jemputan orang nih ada gak mulut yang gatal nak tanya aku bila plak nak dapat kada jemputan aku kan. hurmm jawapan dari aku adalah mesin cetak kad kawin aku tgh under maintenance hik hik hik..
Well aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada semua sahabat aku yang akan naik pelamin ni..
akhir kata aku nak sampaikan serangkap pantun
Bunga mawar dihias rapi
Air mawar direnjis wangi
Undangan nnati akan aku penuhi
Untuk meraikan Raja Sehari

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...