ade ke pengikut?

Saturday, November 28, 2009

Assalamualaikum...
Hari ni hari pertama Hari Tashriq n mesti ada yang masih belum menjalankan aktiviti korban..
Semalam berduyun duyun juadah sampai ke umah aku antaranya ketupat dgn kuah lodeh, nasi ayam, soto, lontong dan ketupat dgn kuah kacang. Kat umah aku sendiri masak soto.. Bila dah menghadap makanan ape lagi aku pun balun lah.. Sedap punyelah banyak aku makan samapi x ingat. Setakat sampai malam tu perut aku okay lagi tapi sampai aku bangun solat subuh dah start meragam plak. Aduh keje aku kuar masuk toilet je ar. Sampai aku rasa mcm dah x larat nak jalan yelah dehydrated lah bdn aku ni. aku pun minum air banyak2 lah takut nnt aku pengsan sebab x cukup air dalam badan. Rupanye bukan aku sorang je yang mengalami masalah ni, mak aku pun same. So mak aku suh aku mkn kucai, aku manalah mkn benda2 mcm tu so aku ambik jalan paling selamat aku minum ENO ENO ENO... Alhamdulillah lega ckitlah tapi still mencucuk gak. huhuhuhu
Harap2 lah sakit nih x sampai petang sebab aku nak pegi membeli belah petang ni dgn Ajar. Yelah esk aku nak pegi umah kwn aku kawin so kenalah beli hr ni.
Aku rasa malas nak masak hr nih so aku tgu jelah apa yang kak iapar aku masak hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...