ade ke pengikut?

Monday, May 17, 2010

membersihkan sarang labah2

well dah lama x berblogging...

skang bz cket

bz dgn hal lain..

tp aku nak luahkan satu perkara yang dah terbuku kt dlm hati

En Hasram dah pindah ke SMK Bandar Putra...

sapa En Hasram tu?

pakwe ke?

boypren ke?

kekasih lama ke?

(buat azlan jgn jeles k)

En Hasram tu adalah GPK Pentadbiran kesayangan SMK Kelapa Sawit

hurmmm hari ni act ada smbutan hari guru peringkt skolh

tap disambut dengan kesedihan sbb last day En Hasram berada kat sekolah unik ni...

mungkin bagi org lain En Hasram biasa je

tp bagi aku En Hasram adalah seorang GPK yg betul2 memahami...

masuknye aku kt sekolah ni

En Hasram yg sambut

sebelum jadual aku dibuat

en Hasram panggil n tanya apa subjek yg aku bleh ajar

cerita tahun lepas

tahun ni lepas aku dpt jadual yg ketiga...

En Hasram dtg n panggil aku masuk bilik dia...

En HAsram minta maaf sebab letak aku kat panitia sejarah...

sebagai rang bawahan aku terharu dgn tindakan orang atasan mcm En Hasram

bukan ada sesetangah org atasan yg main bagi je n suruh dgn kata lain

"arahan sehala.."

bile aku dengar lagu aizat yg firdaus (anak kak fauziah bahari) nyanyi td, rs nak nangis...

Sayu terpisah

hikayat indah kini hanya tinggal sejarah

berhembus angin rindu

begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini

bagaikan tiada henti

kaulah laguku kau irama terindah

tak lagi kudengarikau

pergi.. pergi..

sepi tanpa kata

terdiam dan kaku tak daya kau kulupa

apa pun kata mereka

biarkan kenangan berbunga di ranting usia

lagu khas tujukan pada En Hasram... our beloved ex-GPK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...