ade ke pengikut?

Tuesday, May 18, 2010

mode: menanda kertas pekse bebudak

demam exam...
bukan murid yg demam tp cikgu yg demam
murid mcm xde feeling je
hurmmm
teringat zaman aku mude2 dulu..
xde lah aku tua sgt...
tp terasa zaman dulu dgn zaman skang berubh dgn sgt pantas
masa aku dulu2, bile time exam je terus demam
x kirelah ujian bulanan ke tgh tahun ke.
confirm bergatar jiwa aku
n sesungguhnya bile exam adlah waktu yg pling x best
sebab kepala aku akan sentiasa pening...
tapi budak skang, exam dgn x exam
diorang buat dek je
x semua lah
pengkhususan kepada murid sekolah aku ni
yg pling tragis tu x tau hr tu exam ape...
hurmmmm
malas nak ckp...
diorang ni xde kesdrn langsung
then yg buat aku bengang ni
soklan senang pun xleh nak jawab
masak aku...
tp best gak tanda kertas kosong
cepat ckit siap....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...