ade ke pengikut?

Thursday, June 02, 2011

Nak nangis le camni...

Huhuhu.. tadi aku dapat call dari classmate aku incik ahmad fadhli. Dia bagitahu aku tentang tempat praktikum. Surprisingly, tempat praktikum berubah sudah. Huhuhu. Dulu list yang dikeluarkan oleh Unit Praktikum adalah dekat dengan kawasan rumah aku, tapi sekarang jauh pulak sudah. Dulu sekolah yang aku pilih adalah SK Kulai kira-kira 10 minit dari umah aku.Tapi sekarang aku ditempatkan di SK Taman Johor Jaya 3 paling cepat pun dalam 45 minit dari umah aku. If tak jam la hiway pasir gudang tu. Huhuhu..


Apepun aku terima segalanya sebab kat manapun akan aku ditempatkan untuk praktikal ni semua ini adalah dugaan sebagai seorang guru. Aku yang memilih untuk masuk KPLI ni, jadi aku kena terima apa sahaja. Semoga perjalanan aku sebagai bakal guru akan dipermudahkan oleh Allah. InsyaAllah. Amin.. U guys, doakanlah ye perjalanan shima dalam menempuh ranjau untuk bergelar seorang guru yang berdedikasi suatu hari nanti.

5 comments:

  1. SLM
    KENAPE XJADI DATANG PRAKTIKUM SKTJJ3 YER?
    BOLEH TAHU KNAPA?
    TQ...

    ReplyDelete
  2. hanifhsm teachero,
    x jadi praktikum kat sana cuz penempatan praktikum kali ini di buat di daerah kulai dan pontian sahaja. senarai sekolah yang diberi tidak termasuk daerah pasir gudang

    ReplyDelete
  3. oh mcm tu...
    gdluck on praktikum..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...