ade ke pengikut?

Thursday, December 03, 2009

Alhamdulillah...

Assalamualaikum....



Aku baru pulih dari gastrik yang melanda perutku. huhuhu



sekarang dah masuk minggu kedua cuti sekolah and aku cuti. Tapi bosan gile dok kat umah.. Mula2 best lah dapat tido lelama tapi dah masuk hari keemapt aku rasa bosan tahap maksimum.. Bukan apa kalu kat sekolah aku boleh jumpa member2 n boleh bergosip opsss. gosip plak bukan boleh berbual2. Hehehe...



Sekarang anak2 murid ku sdg berhempas pulas untuk mengahdapi SPM. Doa cikgu sentiasa mengiringi korang.. (walaupun paper aku dah berlalu)



Hari paper fizik 1, 2 dan 3. Do ur best!



Aku ingat nak pegi ke Bandar Kulaijaya (orang sini panggil kulai je) petang ni. Aku nak ajak member baik aku lah Faezah tu sapa lagi yang sudi jd co-pilot aku. hehehe..


spaghetti bolognese feveret aku


Aku rasa nak saangat nak mkn spaghetti hr ni huhuuhu
harap2 petang ni aku dapatlah makan makanan feveret aku nih hehehe
Actually banyak lagi makann yg aku teringin nak makan termasuklah dunkin donut, ayam panggang (kenny rogers roaster lah tu) n banyak lagi lah yang dulu masa aku dok s.alam selalu makan. hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...