ade ke pengikut?

Wednesday, February 17, 2010

no specific title

hahaha...
no specific title
tu maknany aku akan campur cite2 aku
banyak perkara yang berlaku semalam
semalam 16/2/10
raya ketiga raya cina
act cuti peristiwa
but skul aku cuti smpi seminggu cuz dh wat cuti ganti
pagi tu aku cuci kete
aiseh....
cermin fog light depan yng kecik tu a.k.a spot light pecah plak
bengang je aku\bile masa plak pech
terus aku rasa xde mood je
dlm otak nak main boling je
aku pun menelefon faezah
nak ajak dia kuar lah
then dia kata ena nak ikt
aku plan nak main boling sebnrnye
then pegi lah ioi mall
masuk je bowl
mak aih
penuh n ramai nye manusia
act kedai kat dlm ioi mall pun byk yg tutup lagi
smpi aku kena que plak nak main boling
then dpt gaklah lane 26
main 1 game je
ehem2 jatuhan pin semakin meningkat
yelah dah lama aku tinggalkan zmn boling
since aku hbis SPM
b4 ni aku main boling dgn my sayang dpt 102 points ;ah
then kali ni jatuhan ppin meningkat ke 110
Alhamdulillah
maknany aku x lah teruk sgt
hahaha
then hbis je men boling
we all pegi menuju ke hutan 3G
ena x penah pegi hutan 3G ni
tu kitaorg bawa lah
siap berpicnic lagi kat ctu
beselah aku bab mkn mmg x bleh benti
then balik tu aku singgah pasar malm
hahahaha
yang kelakarnye pasar mlm adelah berapa je yg buka
x memebrangsangkan langsung
then balik tu aku nak hntr ena balik dulu
dlm pada nak melintas dr tmn manis ke kg rahmat
mak aih jam plak
adalah 20 mnt aku stay kat ctu
nak reverse xleh
belakang bnyak lak kete
at last nsb bek orang tu baik
bg aku lintas
Alhamdulillah
lepas 20 mnt akhirnye dpt gak lintas
klu x smpi kul 11 lah aku kat ctu
hahahaha
bat pertama kalinye pekan kelapa sawit jam teruk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...