ade ke pengikut?

Sunday, February 21, 2010

sabtu yang seronok

sabtu lagi...
ape yang best sgt sabtu ni
sabtu adalah weekend
hehehe
tu yang seronok
tapi mungkin sabtu dalam bulan januari dan februari je kot
yelah manalah tahu start mac
ade kursus LDP plak
hehehehe
act aku kena hantar nenek aku balik kg a.k.a umah die ler
sebab die dah sminggu dok kat umah aku
yang kelakarnye tu aku kata balik kul 10
pukul 9 dah siap pakai tudung n tunggu depan pintu
aku mmg belum mandi lagi waktu tu
aku buat x nampak je yang die dah siap2
hahahah
jahatnye cucu die die nih.
then akhirnye aku gerak dari umah kul 10.30
smpi kg around kul 11.40
then aku rasa lapar aku makan lah ape lagi
hurmmm sejak dua menjak ni selera makan aku bertambah
sgt kerap n banyak aku makan
pukul 4 ade orang ambik aku bawa lari
hehehe
bawa lari dengan rela hati aku ikut
hehehe.....
pegi bp mall
main bowling
aiseh aku kalah plak
huhuhuh
ish ish ish.....
1st game aku kalah 87 dengan 112
2nd game aku kalah 103 dengn 107
hurmmmm
sgt teruk
then aku lapar
lapar lagi
pegi makan
kata nak makan chicken rice shop
tpi pegi kentucky fried chicken plak
huhuhu
xpe aku balun je
yang penting perut aku terisi
hehehe
after makan
pegi masuk pacific
die beli maknan
aku nak peghi beli beg
then dpt 50% discount
pe lagi aku beli lah hand bag baru
yea yea aku dah ade handbag baru
hehehe
then kuar je dr bp mall
pegi mengira bintang
wow angin yang amat kuat malamtu
diselimuti kedinginan..
taoi seronok tengok bebudak bermain
ade yg main layang2
ade yg main rc car
ade yg main entah ape namanya entah benda tu
ade yg guling2 atas rumput
hahaha
hurmmmm
rasa mcm seronoknye kalau dah ade anak
bawa main kat tempat mcm tu
then ade orang tu lapo nasi
so pegilah makan
bile dah kenyang teruslah ba alif lam qaf BALIK
tapi memang best
saje melepas rindu
entah bile plak nak jumpe lagi pasni
2 minggu... 3 minggu.. hurmmm..
x dpt nak bayangkan.... berapa lama daa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...