ade ke pengikut?

Sunday, February 07, 2010

sabtu oh sabtu

kenape lah dgn tajuk aku nih
hari sabtu pun leh jadi tajuk
peduli ape aku
sabtu 6/2/10
kena sekolah ganti...
nasib bek ganti hari jumaat
leh blik awal
aku ade plan baek punyer...
balik je umah
aku siap2 nak blik kampung
bertolak kul 2.20
masuk hiway
aku speed 120 je
takut lambt sgt sampi
aku ada "appointment" kul 3
hahahaha
tapi at last aku lambt gak
kul 3.40 baru smpi tempat "appointment"
jenjalan (istilah pasar wlupun nek kete)
pegi huan lipur soga perdana...
menakutkan....
seekor monyet telah buat tayangan yang nak termuntah aku tengok
ingat nak turun tp x jdi lah
kang x pasal2 aku kena kejar dgn monyet tu plk
then ape lagi
terus lah pergi ke tempat yang sepatutnye
aiseh
hujan plak
xpelah
hujan kan Rahmat Allah...
heheheh
"appointment" yang dirahmati
InsyaAllah...
tapi ingat nak jog petang tu
oleh krn ade orang tu pening
so xyah lah jog
cian die
mlm kuar lagi
pegi bp mall..
main boling
yang paling x leh blah
aku menang!!!!!
kah kah kkah
gelak sambil guling2.. (over lah plak)
alah menang tipis je...
then saat romatis .. pegi makan...
kih kih kih.... balik kul 11.10..
sampi umah 11.35..
tapi hatiku berbunga kembang je.. wangi plak tu..
kah kah kah kah.. angau ker?
act aku dpt adiah seutas jam...
tp takut plak nak terima
sebb mahal sgt
tp aku terima lah
terima dgn hati yang sangat bahagia...
bukan sebab harganya yang mahal
tapi pemberian dr hati yang ikhlas...
love u my dear...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...