ade ke pengikut?

Wednesday, August 25, 2010

Gaji oh Gaji


Assalamualaikum
hari ini berapa haribulan?
hari ini dua puluh lima haribulan ogos dua ribu sepuluh...
hehehe
maknanya hari gaji bulan 8 dah kuar
hurmmm
bila gaji dah kuar
itu bermakna....
bank akan menyambut kehadiran pengunjung setia
hehehe termasuklah diri aku
entry kali ni aku nak berkongsi



graf kat atas ni menunjukkan bilangan kehadiran pelanggan
(orang makan gaji)
hahaha
suka hati aku je kan
bank2 kat luar sana jgn saman aku tau
aku tak state bank mane2 pun k
hahaha
beselah awal bulan still ade ramai lagi yg datang
duit still ada saki baki lagi
bila dah tengah bulan
confirm x pegi dah bank
kat bank pun dah tinggal RM 10
(aku lah tu orang lain tak)
hahaha
bila duit kat dalam purse/ wallet semakin susut
maka gaji pun masuk
yeaaaaa.....
gaji dah masuk
bleh pegi bank
bayar duit kete
bayar duit rumah
bayar hutang PTPTN
bayar hutang2 lain
bayar duit "kutu"
bagi kat mak/ ayah
bayar bil api, bil air, bil internet
topup kredit
then lastly
ambik kelik kelik ter
tekan tekan
huhu
baki menunjukkan penyusutan 90%
warghhhhhh...
tensen balik.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...