ade ke pengikut?

Saturday, August 14, 2010

ramadan datang kembali

sudah 24 tahun aku menghadapi ramadan..
aku rasa dalam 24 tahun tu mungkin baru 5 tahun aku puasa penuh
hahaha
paham2 jelah orang pompuan kan
well tahun ni adalah tahun kedua aku berpuasa sbg seorang guru
hurmmm agak mencabar lah...
hari kedua puasa dah ada yang cuba mencabar kesabaran aku
budak claz pandai plak tu
n lastly aku bengang aku kuar claz tanpa ckap sepatah pkataan pun...
tanpa aku pikir yg diorang akan pegi pujuk aku
aku terus masuk claz ain utk waktu yg berikutnya
then tgh aku tulis kat depan budak2 claz 'pandai' td masuk claz tu nak jumpa aku
diorang nak minta maaf
then aku lecture ckit diorang b4 aku lepaskan diorang masuk claz...
hahaha...
moral of the story... kalau nak orang hormat kita, kita kena hormat orang lain dulu...
itu yg aku pesan kat diorang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...