ade ke pengikut?

Saturday, September 11, 2010

hari raya...


selamat hari raya

ini adalah raya aku kali ke24

hehehe

maksudnya aku dah 24 tahun

dah tua ke?

dah cukup tua la kot

kalau nak dapat duit raya

dan ini adalah raya aku yang ke3 berduit

yolah aku dah 3 tahun berkerja

dah selama 3 tahun itulah

aku telah mensedekahkan duit raya kepada anak2 buah aku..

huhuhu

anak buah ramai

10 orang

kalu RM 10.00 X 10 orang = RM 100.00

campur dgn duit raya utk mak aku lagi....

tu x campur dgn duit raya utk budak2 yang dtg beraya ke rumah

hurmmm

xpe sedekahlah katakan

tapi raya kali amat bermakna buat family aku

along aku balik beraya setelah 4 tahun x balik

jadi semua dah berada kat umah

cukuplah 4 beradik

tapi lagi best kalu kak ngah aku dpat beraya sekali

tapi nak buat mcm mana kan

sejak angah aku meninggal

kak ngah aku x pernah lagi beraya kat cni

hurmmm

xpe

tapi aku tetap bersyukur dengan nikmat bahagia

yang Allah berikan untuk kami sekeluarga

Terima kasih Ya Allah keran

berikan kami kebahagiaan pada raya kali ini.



my family... happily ever after.. InsyaAllah... aminnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...