ade ke pengikut?

Thursday, September 09, 2010

raya datang lagi

bila buka radio

terdengar la plak lagu raya dari mamat exist

duhai boonda....

duhai ayahanda...

dengarlah rayuan anakanda

yang jauh di mata...

tapi aku x jauh mana pun

dok satu umah dgn mak je

tapi aku tetap sayu

ape yang buat aku sayu adalah

ini adalah raya yang 11

aku baraya tanpa ayah..

sedih x terkira...

bila aku tengok anak2 sedara dengan ayah mereka

(iaitu abang n abang ipar aku)

alangkah rindunya bibir aku

nak menyebut panggilan "ayah"...

siyes punye sedih (tada main2 k)

xpe yang pergi tetap pergi

kita yang masih ada di dunai yang fana ini

perlu teruskan kehidupan

cuma jgn sampai lupakan yang kitasatu hari nanti

akan bersama mereka di alam Barzakh...

selamat hari raya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...