ade ke pengikut?

Saturday, October 09, 2010

raya sebulan....

Alhamdulillah...
hari ni sudah melangkaui bulan Dzulqaedah...
semalam adalah 29 syawal
hari terakhir dalam bulan syawal (hari raya aidilfitri)
siyes aku katakan tahun ni punye raya memang aku celebrate almost full a month
meh aku cite kan perjalanan selama sebulan dalam bulan raya
1 syawal.... (hari jumaat)>>>> aku n adik beradik aku pegi beraya ke umah sedara mara a.k.a jiran2 di kg terchenta... Kg sri paya
adalah dalam 10 buah umah dikunjungi
2 syawal>>>>>> duk saje di umah menunggu kehadiran tetamu yg dtg beraya
3 syawal>>>> yeah hr ni aku berjalan lagi... tapi just pegi umah bestfren aku je Intan Fadzilah Abd Rahman kat iris park, then pegi umah Siti Hajar sabran kat Kg. sri Paya n umah Nur Dalila Ibrahim kat saleng...
4 syawal>>>> pegi umah Nur Faezah Basri di Tmn Manis, umah Mohd Faiz Said di Bandar Tenggara n umah Mis Niezam Major di Gunung Pulai...
5 Syawal >>>> hari ni banyak umah gak lah yang pi...
umah Hisyam Izzaire, umah Azza Wahid, umah Abd Rahim Abd Rahman, umah kak Sirul Husna Abd Rahman, umah Noorlie Boonadir, umah Sharil Sarman, umah Nazrul Affendy Idrus n umah Muhammad Syukri Abd Salam... (fuhhhh banyaknye.... kan????) hehehe
itu semua di siang hari
di malam hari plak, aku terpaksa balik kampung.. (mcm x leh nak tunggu esok je...)
6 syawal>>>> pepagi buta lagi dah kna gerak balik umah semula sbb kak ngah aku nak datang
petang plak aku pegi renew road tax kete....
7 syawal>>>> hantar kak ngah aku balik umah dia kat Pt Sulong Bt Pahat
8, 9 n 10 Syawal>>>> masa untuk aku berehat... isnin dah start skul...
11 - 14 syawal>>>> start skul dah
15 - 17 syawal>>>> ber"camping " di Taman Rekreasi Mardi Kluang...
18 syawal>>>> beraya ke umah Kak Hasanah, umah Encik Hasram n umah Kak Juliah di Bandar Putra
19 syawal>>>> beraya ke umah kak Habibah Ekhsan n En Junit..
20 n 21syawal>>>> duk di umah saje
22 syawal>>>> open house di umah Kak Habibah Yahaya
23 syawal>>>> jamuan raya kat skul
24 syawal>>>> open house kat umah sepupu aku kat Felda Taib Andak
25 syawal>>>> beraya kat umah kak Masina Azad Khan
26 syawal>>>> umah kak Farawahidah Apandi
27 syawal>>>> di rumah melayan tetamu yang datang
28 syawal>>>> uamh sepupu aku di Tmn Putri
n lastly the end of the syawal
29 syawal>>>> umah kak Haidas...
tapi yang bestnye hari ni
1 Dzulqaedah pun beraya gak >>>>>>>>> umah Kak Rozana Sa'at di Senggarang Bt Pahat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...