ade ke pengikut?

Wednesday, December 22, 2010

Celcom Broadband

Aku bingkas bangun menuju ke penjuru rumah. Aku mencapai plug streamyx wifi modem lalu memasangnya di soket. Dengan jari telunjuk terus mengetip suis untuk di on, aku pun terus menuju ke kamar bagi membuka internet...
Tapi....
HAMPEH je... Ceh takde line plak. Pehal plak streamyx ni. Aku dah bayar tau. Huhuhu... Geram giler. Baru nak update blog. Jiwa kacau je.
Tetiba aku memandang spice MI300 aku yang kuletakkan di atas meja. Terus aku mencapainya dan mendail *118# Ku tekan angka 3 dan send, kemudian ku tekan angka 2 dan send. Mesej anda telah berjaya dihantar.
Apekah yang aku telah lakukan????!!!!!
Yes.... Kini aku akan ber'online' dengan celcom broadband.. Hehehe....
Ni semua gara-gara line telefon yang mungkin ada gangguan. Takpe aku faham duhai TM. Mungkin ada kerja-kerja penyelenggaraan sedang dilakukan ataupun ni angkara beberapa ekor 'beruk' yang bergayut di wayar telefon untuk menyusahkan hidup aku.
Mode:: Jiwa kacau...
Thanks celcom kerana menawarkan perkhidmatan baik punye....
Sekian sahaja entry aku kali ini...

pict ni aku grab dr google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...