ade ke pengikut?

Friday, December 24, 2010

Off.....

Malam ni aku akan berangkat ke Negeri Perak... 
Apelah yang aku nak cari kat sana tu ye?

Hehehe...

Act aku nak pi Comeron Highland... 
Pi bercuti dengan Puan Emak terchenta....
Dah lama dah aku berkeinginan nak bercuti dengan Puan Emak ni, tapi baru kali ni aku berkesempatan nak pi..
Apepun kawan-kawan blogger... doakan perjalanan kami selamat ye
Selamat pegi, selamat dalam perjalanan, dan selamat pulang ke rumah....
Amin.....
Cameron... tunggu aku malam ni ye... hehehe

4 comments:

  1. wah..cameron highlands..bulan 3 nanti wan g sana gak..ada fieldwork kat sana..huhu

    ReplyDelete
  2. penah g cameron...tp cameron skrg dh tak mcm cameron dlu...

    ReplyDelete
  3. Dah lama sgt nak pegi holiday... Hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...