ade ke pengikut?

Sunday, January 30, 2011

back to school

Hahaha macam pelik je kan tetiba aku berpakaian sedemikiam. Act aku pakai baju ala2 budak sekolah sebenarnya sempena minggu orientasi ipg kampus Temenggong Ibrahim. Tetiba teringat zaman muda2 dulu. Pegi sekolah pki bju putih. Hahaha. Masa aku datang daftarkn diri, aku tak pakai baju putih pun n aku tak tahu pun kena pakai baju putih ni. So, aku n kak Hasnah dengan selambenye pakai la baju kurung biasa.
Banyak perkara yang aku tak tahu sebab dalam surat yang aku download xde tulis pun. Dengan yuran RM500. Nasib bek aku bawa duit lebih. Lepas daftar, aku n kak Hasnah kuar pergi Terminal Larkin cari baju putih, kain hitam n tiding putih. Terebang lagi duit aku. Dahla gaji x dapat. Huhuhuhu... Sepanjang minggu orientasi tu takdela penat sangat macam zaman kat matriks n kat UiTM dulu. Yela yang datang jadi students semua dah melepasi 23. Tu yang paling muda la tu.
Student TESL ada lebih kurang 60 orang. Opsyen aku ada 20 orang yang sudah semestinya havoc belaka. Mulut memang tak reti diam. Ada je yang buat kitorang nak ketawa. Pn. Sarala will be our tutor n shes very welcome person.
Thanks to Billy n Farhanah cuz spend ur time untuk melatan kerenah 'orang tua' seperti kami. Hehehe
Published with Blogger-droid v1.6.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...