ade ke pengikut?

Monday, January 18, 2010

ahad yg menggumbirakan hatiku

hehehe..
guess what?
aku pi bp last sunday...
sgt seronot...
hehehe
nape?
ade lah
hurmmm
aku bertolak dlm kul 9.10 then smpi around kul 10.30
jln dah agak bz cket
then aku drive sorang2
so ala2 romantik je bawa.
then finally aku smpi di....... bp
pastu pegi tasik Y
nape tasik tu nama dia tasik Y bukan U
hurmmmm sebab Y lah
bukan U...
hahahah
bile perut dah berkeroncong lagu mcm2
start ar pk nak mkn kat mana
mkn pizza jelah
then pegi pizza hut yg ade privacy
hahaha
sbb x rmi yg dtg mkn kat ctu
aku add on spageti bolognaise
tp x abis
cuz aku rasa x best
meatball dia x msk
huhuhu....
tang tula spoil tekak aku nak telan
ras nak temunt... je
tp cover
hahaha
pandai la plak aku nak cover ni..
hehehe..
bile prut dah kenyang
berangkatlah kami..
kami? eh kantoi plak
hahaha
pegi bp mall
aku nak cari novel smart vs pretty
by Valerie frankel
tp...
sedih
dah xde plak
xpelah
aku try cr online
klu ade rezeki aku dptlah
cuz buku tu publish dah tahun 2000
so paham2 jelah
mesti dah xde
mane nak cr MPH.
huhuhu
dah xde tu
tekak aku teringin nak mkn ice cream...
mkn dlm kete..
hahaha
lawak giles...
tp ahad yg best..
wlupun sekejap je aku kt bp
tp rasa mcm best sgt....
teringin plak nak jog kat tasik Y..
hehehe
saje cr pasal kan. hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...