ade ke pengikut?

Friday, January 01, 2010

new year yang paling x best



hurmmm
act aku mmg x penah clbrate new year
tp thun ni aku kena keje
time new year
johor x ambik cuti
besides hr ni pendaftaran budak form 1 n peralihan
so aku spttnye kena bertugas kat kaunter pendaftarn
tp ade org gantu dah
so aku kne bertugas kat koop
wahhhhhhhhh..... dahsyat giler
rasa dah x larat tgn n kaki aku nak angkt beg2
yg ade isi buku2
kalu ditmbng lah
maybe satu beg berat 3.5 kg
then dikali dengan 150 beg
so berpe bnyak berat aku angkat?
haha calculate
ni ha jawapannya
525 kg
ini dah mengalahkan org angkat berat nih
hurmmm pas ni naik ar muscle aku
hohohoho...
aku kat koop tu dr kul 8 pg
smpi lah kul 12.30 br tutup...
then pegi mkn n solat
kul 2.30 kna pegi tgok meja n kusi kat kelas
act aku jd guru tingkatan 4G2.
hahahaha
pdnlah muka aku dpt kelas mcm tu
moge2 bebudak ni alimmmmm...... (hurmmm)
smpi je aku kat kelas aku tgok
mak ai.....
ape punye kelas mcm ni...
hurmmm...
dengan papn kenyataan kopak, meja terabur, sampah bertimbun...
sudahnye aku gak yg kena kutip.. cermin pecah atas lantai lagi...

ni lah keadaan kelas yg buat aku tarik nafas pjg

hurrrrmmmm........
ni pun hsil kreativiti budak sawit


bile dah kmas
nmpk cantek ckit lah...





then
siap semua kul 4.30.....
BALIK....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...