ade ke pengikut?

Wednesday, January 27, 2010

hepi n a bit tergamam

H
A
P
P
Y
hehehe
tengah senyum x benti
hahahaha
apelah aku nih
control control....
ehem2
nape aku happy?
aku hbis claz
then msuk zuhur trus solat
then hehehe
kul 2.02 pm aku punch out
kih kih kih
start enjin kete
drummmmm
smpi umah
eh eh...
anip dah bangun lah plak
aiseh bile plak si kecik ni nak tdo blik klu kul 2.30 dah bngun
hurmmm
aku x buka tudung lg
then mak aku tanya
"nak kuar lagi ke"
aku pun jawab
"nak pegi kulai beli buku"
then mak aku tanya
"dengan sapa?"
aku pun jawab
"dengan bakal menantu mak lah" hahahaha
kih kih kih
then dia sampai
aku bg chance anip bermanja dgn aku jap
hehehe
then aku tgalkan dia (anip)
kami berdua menuju ke kulai...
aku yg drive
tp still dunno nak pgi mana
bawa jela
smapi tj mart
act dah telepas ckit
tp lek aje
hahahaha
then pegi mkn nasi ayam
tengah2 mkn
he just say s'thing
yg menusuk jiwa
huhuhuu
terus kenyang aku
tapi act aku suke
heheheh
gatai..
(yahooooooo)
then kami menuju ke ioi mall
pegi ebooks
beli buku tuk kak nurin
then solat asar
hahaha
destinasi seterusnye...
hutan yang ada 3G
hahaha
mana lagi HUtan Bandar Putra lah
best tgok ikan2
tenang je
lagi tenang sbb dia ada dengan aku...
hehehe
so i' happy...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...