ade ke pengikut?

Friday, January 08, 2010

aku blur...

tajuk pun dah blur apatah lagi isi kandungannye....
minggu yang aku rasa tertekan sesangat
aku rasa tekann mcm batu hempap kt kepala
entahlah...
maybe ni fisrt time aku jd guru kelas
then keberuntungan yang amat sgt
cuz dpt claz yg 'amat baik'
hurmmmm...
sakit kepala aku dgn budak2 claz aku
then dgn budak2 cina yg x fhm ckp melayu lg.
seriously i need to learn mandarin..
bukan belajar je but master it...
then aku kn jaga koop lg
hari2 blik kul 5...
penat yg x terhingga
mlm je aku tdo awal....
(smpi aku rasa aku mengabaikn si dia
sorry ye...)
spjng minggu aku rasa blur yg teramat sgt tahap gaban
(sorry to en gaban guna populariti anda)
beberapa kesabaran yg perlu aku tempuhi:
1. mengutip borang maklumat murid (berserta dgn salinan slip gaji penjaga)
2. mengutip yuran yg bagi aku sendiri sgt mahal (ditambah dgn sikp budak2 claz aku yg "baik2" belaka)
3. mengajar add math (sudah semestinya budak claz depan.. ohhh terbebannya...)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...