ade ke pengikut?

Thursday, January 28, 2010

penat, tired, exhausted

hari ni pagi2 lagi aku rasa x sedap tekak
nak termunt... je
pesal ntah
start claz kul 9.45
tpi b4 that, aku basahkan tekak
bile aku nak kuar pegi kantin je
terserempak ahmad shukri
nk tau what he said
ohhh shima pecah tembelang
hahaha
aku x kisah pun
bukan ape aku buat pun time tu
(act kantoi dgn dia smlm pegi dating)
kah kah kah...
tp berbalik citer aku awal2 td
aku rasa bile nak termunt... ni
aku order air limau
tp rupenye x hlang gak
siap bebudak ni tanya aku dh berapa bulan
hampeh je
then aku start msuk claz
5 classes straight..
aku rasa x larat sgt
sore dah x kuar dah
penat sgt
then aku hbis je clas
aku pegi makan lunch
then solat
cuz kul 2.30 aku ada meeting JKD add math
first time aku pegi meeting yg melibtkan cekgu skolah lain
bincang punye bincang smpailah kul 3.30
meeting tamat
then ada sorang cekgu tu
kak azimah nama dia
dia ada pengalaman mengajar 30 years n 20 years in add math
wow..
salute lah
experience dia mesti power
dia ckp aku ada talent tuk mengajar add math dgn baik
ehem2 kembang plak aku
then dia ckp x semua orang bleh diberi kepercayaan tuk ajar add math
part yg pling best
bile big boss puji aku
dia kata aku komited hahaha
ehem2 kembang lagi
tp aku tau diorg x ckp kosong
maksudnye
aku ada amanah yg aku perlu aku laksanakan...
hbis je mkn tu aku rasa exhausted sgt
smpi je kat umah
aiseh anip x tido plak
mak aku kata dr kul 2.30 x tdo
time tu dah kul 4.30
aku pun apa lagi masukkn dia dlm buai
then x smpi 2 minit tido dah
wlupun aku penat naluri keibuan masih ada. hehehe
x sbr nak ada anak sendiri
hehehe
gatai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...