ade ke pengikut?

Wednesday, January 13, 2010

kekusutan melanda

hari ini hari rabu...
hurmmm
aku bangun pagi lambat
dgn baju x begosok lagi
huh..
hr ni dahlah kena pki baju uniform (PBSM)
butang lum psg lagi
warghhhh....
aku kelam kabut..
tibe2 hp aku bunyi
entah sape punye no lah
act aku br format hp
so no semua hilang
then aku angkat
aiseh insan yg aku mmg nak elak dr becakap dgn dia
so pagi tu dgn keadaan aku yg kust ditmbah lagi dengan pergaduhan yg singkat
temperature aku naik ke level dangerous
rasa nak meletup je
apa yg aku buat pastu
semua serba x kena
aku rasa mcm nak marah je
smpi kat skul dh lmbt dlm kul 7
then pgi tu ada meeting rumah sukan
aku mmg xde mood
ditmbh dgn bju uniform yg membahangkan lagi
warghhhhh!!!!!!
aku rasa nak jerit kuat2
then aku tersedar yg aku tetinggl hp
akibt dr aku cmpak hp setelah perang...
hampeh betul mangkuk ayun tu
saje buat aku hot pagi2
klu aku tau dia yg call
alu xkan angkat..
aku dah save no tu
pasni dia call aku lg
mls aku nak jawab
then aku punye starrt ms ke5
bleh plak budak2 ponteng
aku cari smpi jumpe
pastu aku sembur sorang
ape lagi
segala yg aku simpn dr pagi terkeluar semua
kesian gak aku tgok budak2 kena marah
td
tp bagus
diorang aku x pandai marah
sekali kena terus diam
then smpi kesudahnye lah aku mengamuk
xde sorang pun yg berani buka mulut bile aku tgh bercakap
hahaha
bagus gak sekali sekala marah
pasni minta2 budak2 ni x buat hal lagi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...