ade ke pengikut?

Sunday, December 18, 2011

Macam-macam Google ada

Warghhhh jam di laptop sudah menunjukkan angka 1:28 a.m. tapi mataku semakin segar sedangkan badanku keletihan. Ku cuba jua untuk melelapkan mata, namun tidak jua mata ini terlelap. Ku cuba bayangkan yang inda-indah tetapi tetap mataku bugar. Alangkah indahnya andai ku terbuai mimpi yang indah mengecapi nikmat bahagia.
Opssss ape hal plak aku melalut ni. Bermadah-madah bagai. Ok sekarang bukan mode bermadah helah. Belum sampai masanya sebab nak bermadah ni kena tunggu "feel" yang sesuai. Hehehehe

Tadi aku memaksa encik google meng'explore'kan dirinnya. <<<< ok ini imbuhan yang tidak sepatutnya jangan tiru k.
Jadi aku telah berjumpa dengan satu benda yang sangat 'amazing' dan 'awesome'. Agak ketinggalan zaman gak aku ni sebenarnya. Tapi apa ada aku kesahkan semua tu. Aku nak gak kongsi kat sini sebab aku tak boleh tidur. Hahaha

Ok, apa akan terjadi kalau tetiba laptop korang 'frozen'?
Kalau nak buat boleh pergi ke pakcik Google. Pastu taip 'let it snow' pastu tekan enter. Korang tunggu seminit 2 ape jadi kat korang punya skrin laptop.
Ada jadi macam aku punye tak?



Nak lagi tak?
Hehehe
ok, korang pegi lagi panggil pakcik Google ni. Pastu taip google gravity, then click i'm feeling lucky.
Cer tengok korangnya skrin pa jadi.
Hurmmm gempa bumi jap. Tapi 0.01 skala ritcher je. Hehehe

 Amacam ade best. Kalau tak rasa best pun takpelah. Asal aku rasa best. Hehehehe

~~~~ Selamat mencuba~~~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...