ade ke pengikut?

Thursday, December 15, 2011

Posting oh Posting....

Assalamualaikum...
Bila nak posting ni?
Dah sebulan aku bersenang-lenang di rumah. Keje aku kat rumah adalah bake cakes and cookies, masak-masak, makan-makan, tidur-tidur. So, hasilnya adalah 3kg dlm sebulan. Mak aih, betul ke penimbang ni, macam tak percaya je.
Rutin harian aku adalah
6.00 a.m. bangun pagi, mandi, solat subuh
7.00 a.m. buat sarapan (kadang-kadang je, biasanya mak aku yang siapkan)
8.30 a.m. mula kelas tuition budak-budak naik darjah 6 tahun depan
10.30 a.m. mula operasi di dapur (masak untuk makan tengah hari)
12.00 p.m. siap masak dan makan
1.00 p.m. tengok tv, berita, solat zuhur dan perkara yang jarang aku buat masa belajar dulu, tido.zzzzzzz
4.00 p.m. cari idea dan resepi tuk cakes atau ape je yang aku boleh buat untuk dimakan (nafsu makan adalah sangat tinggi time tengah poket kosong ni)
5.00 p.m. solat asar
6.00 p.m mandi dan mula meng'apply' resepi tersebut
7.00 p.m. siap buat resepi tersebut (kalau siapalah) then solat maghrib.....
7.30 p.m. makan-makan, biasanya makan nasi then diikuti dengan pencuci mulut (erk makan kek boleh dikategorikan pencuci mulut ke?)
8.00 p.m. tengok tv dan golek2....
tidur tak pasti pukul berape....
wargh..... aku kena berjimat-cermat dan stop buat kek seketika.
kena pegi jog ni petang-petang tapi sapa nak teman aku pegi jog sila angkat tangan?????
Semoga urusan posting aku dipercepatkan, amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...