ade ke pengikut?

Saturday, December 26, 2009

cuaca yang menyamankan...

well mcm biasa pas subuh aku pura2 nak kemas umah tetiba dgn x sengaja "ter"landing kat atas katil.. then "ter"tido hahaha

aku bangun2 bile dgr bunyi tepon umah. kring.. kring.. kring... kring... 4 kali je aku dgr then aku trus angkat (nasib x langgar pintu. tp hampir lah)

jiran aku rupenye.

pastu aku msuk blik balik tapi aku tgok jam alamak dah kul 9.40 lah. huhuhu.. byk benda nak buat hr ni.

aku pun dgn keadaan agak tekejut (sbnrye buat2 tekejut je. hehehe) terus angkut bakul kain kotor aku then terus menuju ke mesin basuh. hurmmm alang2 dah rajin ni aku basuh skli cadar n tuala n selimut skali.

siap basuh kul 11.20. aku pun menanak nasi (wow penggunaan bahasa melayu yg betul untuk mask nasi)
after that aku kemas bilik yg dh sminggu x berkemas...
hurmmm letih gak bila buat semua keje dlm satu masa... pukul 12 aku dah siap semuanya. siap basuh bju, siap msk, siap kemas bilik....
Alhamdulillah cuaca yang nyaman ni dapatlah aku siapkan semuanya spt yyg drncgkn. hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...