ade ke pengikut?

Friday, December 25, 2009

hari ni hari jumaat

hari ni hari jumaat..
well aku memang susah nak bangun pagi. pas subuh mesti aku akan landing mula kat ats katil. yelah bile mengenangkan lagi 3 hari je aku dpt bangun lmbt. next week aku dah start memulakan sesi persekolahan walupun belum naik sekolah. dgn kata lain dah naik keje lah.
semalam jiran aku wak alos ada call dia minta ttlg anto ke klinik hari ni.
aku bangun then call dia nak tanya jadi x nak pegi klinik hr ni. then dia kata jadi pastu dia ajak aku pegi spg renggam plak pegi umah anak dia. aiseh rosak plan aku hr nih. sbnrnya bnyk keje aku yg aku nak buat hr nih, basuh baju yyg dah seminggu terperuk dlm bakul, basuh kete, nak masak tomyam then kemas bilik. hurmmm nampaknye terppaksalah aku buat tu semua esok jer. dalam kul 10 br aku gerak dari umah. first pegi klinik dulu, then baru gerak ke spg renggam. smpi spg renggam dlm kul 11 lah.
aku ada msg nani b4 aku gerak td tp dia x bls. smpi je umah kak yah tu, nani call dia kata dia pegi pasar jumaat. then dia ajak aku pegi umah dia. aku pun apa lagi memandangkan aku x penah lg pegi umah dia. then dlm kul 12 tu aku trus pegi umah dia. smpi umah dia dlm kul 12.15 lah n dia tgh masak, hurmm dia nak masak tomyam lah hr nih. hurmmm delicious...
then aku pun tlg dia masak. yang kelakarnya dia boleh lupa nak petik daun limau purut hahahaha...
then mak dia plak msk syur kailan ikan masin n telur dadar. kira complete set lah. hehehe
aku mmg dtg tepat waktunye cuz aku mmg nak msk tomyam tp nani pun nak msk tomyam kira mcm kebetulan lah. hehehe
alhamdulillah kenyang aku.. sedap plak tu. dok berbual dgn nani n parent dia leka smpi kul 3. pastu balik mula ke umah kak yah, dlm kul 3.50 aku gerak balik ke umah. smpai umah dlm kul 4.45. sbb singgah kedai dulu td.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...