ade ke pengikut?

Monday, December 28, 2009

minggu yang bz

keje sbg cekgu besenya kan msuk keje ku 7 blik kul 2 ptg.
tp minggu ni kami semua di arahkan :( msuk kul 8pg then blik guess what time
kul 4.30 ptg tau. huhuhu so penat dah lah dlm 3 hr ni aku sush nak tdo a.k.a x cukup tido
yelah mlm isnin tu aku rasa mcm ada s'thin monitor aku, then aku asyik terjaga
sudahnya aku rasa penat sgt.
dah lah hr isnin tu aku kena jual buku kat koop
penat x terhingga sakit kaki, skit belakang n skit kepala nak kira duit yg aku x tahu ada short ke x.
mlm tu aku kena uruskn segala dokumen2 keperluan anakm sedara aku yg nk msuk darjah 1 cuz ayah dia lum blik keje lg
so akulah yg kena bawa pegi kedai ambik gambar semua
then mlm tu plak aku mimpi yg amat sedih
aku mimpi aku nangis then beleive it or not aku nangis betul2.
ini bukan cobaan tp real tau smpi bsh bantal aku
n aku rasa hdung aku tersumbt maybe disebbkn nangis
pagi selasa ni pun aku kena buat benda yg same mcm semalam
jual buku
act aku rasa best cuz x yah msuk meetg pg tu
tp penat x terkata lah plak
smpi stokin aku bleh koyak
menunjukkan betapa sahsyatnye aku berkerja (sbnrnye ganas hahahah)
ptg tu aku keluar dgn nani, zah n kak saba pegi ioi act aku rasa nak berjalan n cari kasut
akhirnye aku jumpa gak kasut yg aku nakkan. then pegi mkn kat pizza
dah tu mlm plak aku rasa mata aku xleh pejam dah pukul 1 waktu tu then aku nekad aku nak tlan panadol wlupun aku tau x baek tuk kechatan
akhirnye aku dpt lelapkan mata around kul 2 then aku harap ak dptlah brtahan then bangun kul 6 pg tp kul 4.30 aku dh terjaga...
huhuhu takut sgt nape ni?????
so ape lagi bile bnda tu dah berlaku kepala aku mcm kena electric shock.
berdenyut yg sgt cepat dn sangt sakit. huhuhu
tapi aku terpaksa pegi ke sekolah gak sbb xde excuse plak klu aku nak ponteng keje.
hr ni koop tutup so xde penjualan buku hooray...
tp....
kna pegi mmetg lah...
dlm meetg tu aku bleh tersengguk rasa ngantuk yg amat sgt yelah
topiknye adalah SPSK... sooooo boring....
ptg plak aku x terlibt dgn ape2 panitia... cuz aku panitia sivik tp en md nor xde then add math en tan xde gak..
owh lupe plk tuk tahun 2010 ni aku kena ngajo add math gantkan kak salwa then mcm biasalah aku subjek sivik dh jd subjek major aku tue...
after blik keje aku ajak nani, zah pegi kulai beli kain anak sdara aku.
gliran zah n nani plak yg kusut cuz panitia bm mmg banyak keje...
diorg ajak pegi mkn mc D aku on jer...
blik tu kitorg singgah TESCO
act hr ni (30/12) bufday mak aku yg ke-60
so aku nak cari kek
balik tu aku n family aku celebrate bufday mak aku...
mlm plak aku dah leps solat isyak aku lnding ats katil
Alhamdulillah aku last tgok jam kul 11 then aku x sedar ape2
sudahnye aku bangun esoknye iaitu hr ni kul 7 pg. hahahah
byar hutang nampak...
aiseh dah lmbt plak nak pegi keje...
hari ni pagi meetg lg kt bilik ppsmi then ptg aku meetg panitia sivik plak..
so the end of 4 days story telling... hahaha
n now aku tgh update blog ni lah stlh sekian lama aku x jenguk pun blog sehinggakan labah2 dah beranak pinak kat sawang ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...