ade ke pengikut?

Monday, October 11, 2010

hahaha.... terkenang zaman dolu2

tadi tengah sekodeng2 lagu lama kat youtube..
tetiba aku telah bertemu dengan video yang membuat aku tergelak sendiri

hahaha


video

video ni dirakamkan tatkala aku menjadi fasilitator kat KMJ

KMJ? ape tu?

tu singkatan Kolej Matrikulasi Johor a.k.a Matrik Tangkak

tempat aku belajar setahun la lebih kurang

msuk Mei 2004 habis mac 2005

hehehe

Alhamdulillah aku berjaya gak habiskan matrik aku dengan pointer 3.39

Amin...

tapi yang ni aku dah jadi fasi kira dah jadi seniot lah

kalau di amati dalam video tu xde pun wajah ayu aku.. (ekekek sila muntah)

sebab nye aku berada di hadapan merekaiaitu instructor aerobik tu

ha ni aku nak ingatkan

ni bukan joget cucuk bintang k...

ni aerobik tau

yg jd mcm joget cucuk bintang tu sbb bebudak tu baru nak belajar

hahahah

aku terguling2 bile tgok aksi mereka nih...

tapi memang marvellous lah...

5 star aku bagi atas kesportingan mereka....

thank's ya'll

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...