ade ke pengikut?

Monday, November 15, 2010

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD

THANKS TO MIEZA FOR GIVING THIS SUCH AWARD...
hehehe
sangat terharu
actually aku dah 4 hari x buka blog
sebab terlalu bz sehinggakan aku terpaksa tidur tanpa sempat aku shut down laptop
oh itu bahaya.. (jgn jadi mcm aku)


dpt award ni bukan boleh dpt gtu je kan
kena buat task dia
so aku buatlah
ape eh tasknye?
hurmmm jap jap
ohhhh
7 things about me...
ya...
1st: aku suka makan coklat
2nd: aku suka makan spaghetti
3rd: aku suka makan "grilled sirloin steak" kat mama chop papa grill
4th: aku suka warna orange... (walaupun aku tak de pun baju orange)
5th: aku suka makan seafood tomyam (especially kat kedai awe)
6th: aku suka turtle, tortoise dan seangkatan dengannya
7th: aku suka main game.... sampai penat

yeah...
7 things about me is done...
sorry tak sempat nak tag sesape ..

apepun thanks to mieza sekali lagi
love u mieza...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...