ade ke pengikut?

Wednesday, November 24, 2010

Bufday blog....

Hepi bufday 2 U
Hepi bufday 2 U
Hepi bufday 2 www.wahanacitra.blogspot.com
Hepi bufday 2 U.....

Alhamdulillah..
Dah setahun dah kewujudan blog ni....
Dari satu entry kini dah banyak entry yang ada
Dari satu je pengikut kini dah ade 71 pengikut..
Dari statik tajuk header kini dah gerak2
Dari header yang hanya cut n paste kini dah ade header edited dr photo pos pro
Dari zero kini banyak yang aku dah belajar tentang dunia blog, walaupun banyak lagi yang aku belum terokai
Dari aku menjadi silent reader kepada blog2 yg lain, kini aku dah mampu follow publicly

Aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada my dearest fren Mazliyana (liya) sebab liya adalah orang yang bertanggungjawab dalam memperkenalkan dunia blog ni kepada aku
Thank Liya....
Thanks kepada rakan2 yang telah banyak memberi pandangan, memberi komen yang membina, berkongsi idea dalam perjalanan aku sebagai seorang blogger...
Thanks kepada En Ben Ashaari sebab melalui program yang beliau anjurkan, kini aku ada ramai kenalan...
Thanks cik fye sebab memberi dorongan dengan menghadiahkan anugerah blog harapan kepada aku
Thanks to cik feez sebab mencetuskan idea untuk aku lebih rajin menchumelkan blog ni...
Thanks to mieza cuz menghargai blog aku dengan menghadiahkan beautiful blogger award... hehehe
Thanks kepada azzey yg rajin memberi pandangan melalui komen....
n Thanks to encik abang kerana sentiasa menjadi pengkritik yang berhemah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...