ade ke pengikut?

Wednesday, November 17, 2010

pliz kengkawan....

aku baru je dapat mesej dari kak juliah
(Guru Kanan Sains Kemasyarakatan)
esok hari ade potluck
ape itu potluck?
pot adalah periuk, belanga dan seangkatan dengannya
luck pula dalah
nasib, untung
jadi korang pepandailah gabungkan ye
hehehehe
kira potluck ni dah jadi majlis bulanan kat sekolah aku lah
taip2 bulan mesti ada
dan tiap2 bulan gak aku akan bawa menu dari umah
tapi kali ni aku buntu
esok nak bawa ape?
pliz kengkawan yang terbaca entry ni
boleh suggest kat aku ape menu yang simple yang aku boleh bawa esok hari ye
pliz kengkawan

2 comments:

  1. buat epok-epok sayur! huargh..im craving for that! hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe x sempat dah
    kite just buat lengkong je.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...