ade ke pengikut?

Saturday, November 20, 2010

Header Baru


Bile BW tengok blog orang lain ade header cantik2
iaitu gambar2 yang di edit
so aku pun teringin gak nak tukar header
hehehe
ngengada x?
hahaha
sebenarnye ade beberapa pict yang aku dah edit sejak 2 minggu yang lepas
cume aku pun x tahu yang mana satu aku nak pilih
semua cantik
hahaha (perasantan....)
meh aku tunjukkan antara header yang aku dah buat
sila lah komen yang mana cantik ye


pict 1: ni nampak kosong je....


pict 2: hehehe aku suka ade headband tu...



pict3: lebih kurang same je dgn pict 2 cume ubah position love je


pict 4: hujan renyai2 je



pict 5: hujan makin lebat plak.

so amacam?
aku memang tak pandai nak guna adobe photoshop
so aku buat mana yang termampu lah
hahahaha
kira ok what?

ni pun aku tengah belaja nak guna adobe photoshop
supaya boleh jadi pro
hehehe

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...