ade ke pengikut?

Thursday, November 25, 2010

Blog review...

Alhamdulillah bersempena setahun umor blog aku ni
Aku nak buat blog review...
Kira macam mengenang kisah lampau lah ni...
Hehehe...

Kisahnya bermula pada tanggal 25 November 2009
entry yg bertajuk
esok raya haji 
Merupakan entry pertama setelah aku menubuhkan blog ni pada 24 November 2009

Kemudian...
Pada tanggal 10 Disember aku telah membawa rakan-rakan blogger menerjah sekeliling umah aku
Dengan tajuk entry
Pagi Jumaat yang indah

Hehehe.
Mesti ada yang dah tahu kan kerjaya aku sebagai cikgu
Entry pada 20 Januari 2010
Buku yang macam menara tingginya
Menunjukkan betapa besarnya tanggungjawab seorang guru

12 Februari 2010
Hari sukan sekolah  yang telah menyaksikan
Juara bertahan BENDAHARAjuara lagi

Untuk tahun ini adalah kali ke 24 aku menyambut ulangtahun kelahiran
Pada 27 March 2010
bertempat di Mc Donald Plaza Angsana

Perna sakit yang kritikal
Cuma tak sampai masuk hospital lagi lah
Backpain... yang terjadi pada
18 April 2010

Oleh kerana tahap kerajinan aku mencapai tahap optimum
Pada 27 May 2010
Aku telah menikmati Pagi yang indah
di kebun kopi

16 Jun 2010 telah menyaksikan aku melalui satu mode yang
hurmmm
bosan tahap extreme
dan akhirnya aku luahkan jua diblog

Dek kerana tahap stress meningkat
14 July 2010 aku telah memasukkan entry
stress

Bila gaji masuk
Orang berpusu-pusu lah pegi bank atau mesin ATM
25 Ogos 2010
Gaji oh Gaji memaparkan kisah orang-orang kita bile gaji dah masuk
Tak semualah... tapi kebanyakan

1 Syawal 1431 Hijrah
Bersamaan dengan 10 september 2010
Hari raya lah ape lagi.

Skandal aku dan technician
Terpampang pada 15 oktober 2010
Hurmmmm ape2laah aku ni skandal lah bagai

6 November 2010
Aku buat review tentang majlis pertunangan
Encik taman dan Cik Bunga
pada Pasca pertunangan encik taman dan cik bunga

Then....
Cube korang kira cukup tak 12 bulan punye review?
cukup kan..
hehehe tu maknanya usia blog aku memang dah cukup setahun
kalau budak kecik mesti dah pandai jalan kan kan kan?
hehehe...
Apepun.. aku nak ucapkan Terima kasih yang tidak terhingga keran telah
memberi dorongan kepada aku selama setahun aku berblog...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...